Tο πρόγραμμα του ελληνικού σχολείου είναι ιδιαίτερα απαιτητικό καθώς οι γνώσεις και οι πληροφορίες που λαμβάνουν τα παιδιά αποτελούν θεμέλιο της μετέπειτα σχολικής τους πορείας.

Η διδασκαλία είναι εξατομικευμένη και το πρόγραμμα του κάθε παιδιού διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες, τις κλίσεις και το ρυθμό κατανόησης του. Είμαστε δίπλα σε κάθε παιδί, χτίζοντας καθημερινά μια ουσιαστική διαπροσωπική σχέση μαζί του. Η προσωπική επίβλεψη και ο διακριτικός έλεγχος είναι βασικός παράγοντας της επιτυχημένης εκπαιδευτικής πορείας του κάθε παιδιού.

Ενθαρρύνει την ενεργό συμμετοχή του μαθητή, προωθεί την εμπλοκή του στην εκπαιδευτική διαδικασία και τον ωθεί να αναζητήσει ο ίδιος πληροφορίες, να αναπτύξει την κριτική σκέψη του και να διευρύνει τους πνευματικούς του ορίζοντες.

Είναι ρόλος συμβούλου και συντονιστή της μάθησης και γι’ αυτό το λόγο δεν προσφέρει έτοιμη τη γνώση στους μαθητές, αλλά αφήνει τα παιδιά να την ανακαλύπτουν μόνα τους, δίνοντας τα ανάλογα ερεθίσματα.

Αφουγκράζεται τις ανάγκες των παιδιών, τα ενισχύει, τα καθοδηγεί διακριτικά και είναι πάντα παρών, σπεύδοντας σε βοήθεια όταν είναι απαραίτητο.

Οι στρατηγικές μελέτης αναφέρονται σε τεχνικές, που ως στόχο έχουν να αναπτύξουν τις δεξιότητες μελέτης ώστε να βοηθήσουν τους μαθητές, να «μάθουν πώς να μαθαίνουν», και η χρήση τους αφορά όλα τα γνωστικά αντικείμενα.

Γίνεται, λοιπόν, εκμάθηση τεχνικών με δομημένο και συστηματικό τρόπο, ώστε το παιδί να κατακτήσει τους μηχανισμούς ανάγνωσης, μαθηματικής σκέψης, μνήμης, κωδικοποίησης πληροφοριών.

Ακολουθώντας  κάθε ενότητα του σχολικού βιβλίου, ο μαθητής μπορεί σε κάθε ημερήσιο μάθημα να μελετήσει παραδείγματα και να λύσει  ασκήσεις με δημιουργικό και διασκεδαστικό τρόπο. Η διαδραστική επιφάνεια εργασίας εγείρει το ενδιαφέρον του μαθητή κάνοντας τη μαθησιακή διαδικασία εύληπτη, ευχάριστη και αποδοτική.

Χρήση πρωτότυπου διαδραστικού υλικού από αξιόπιστες ψηφιακές πλατφόρμες (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Υπουργείο Παιδείας, Ινστιτούτο Μείζονος Ελληνισμού). Προσφέρουν ενδιαφέρουσες εκπαιδευτικές δραστηριότητες, δημιουργικά παιχνίδια, κατασκευές, πειράματα ή άκομη και παραμύθια, τα οποία διδάσκουν με έναν εναλλακτικό τρόπο, πληροφορούν, διεγείρουν τη φαντασία και κινητοποιούν τη σκέψη.